جلب رضایت گردشگران اولویت ستاد سفرهای نوروزی ارس است

جلب رضایت گردشگران اولویت ستاد سفرهای نوروزی ارس است

 

معاون فرهنگی، اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: برنامه های ستاد سفرهای نوروزی ارس در راستای جلب رضایت گردشگران این منطقه تدوین شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده در سومین جلسه ستاد سفر ارس با تاکید بر بهره مندی از مزیت های اقتصادی صنعت گردشگری این منطقه، گفت: اقتصاد گردشگری از اولویت های کشورهای توسعه یافته برای بهبود و رونق فضای کسب و کار است.

وی افزود: وجود مناظر طبیعی بکر، آثار تاریخی و ثبت جهانی، ظرفیت های بالقوه در بخش صنایع دستی و مزیت های بخش تجاری، ارس را به قطب گردشگری منطقه تبدیل کرده و باید با نیازسنجی های دقیق برنامه های کارآمد تدوین و اجرا شود.

داداش زاده با اشاره به برگزاری سومین جلسه ستاد سفرهای نوروزی ارس، رضایتمندی گردشگران را محور برنامه ریزی کمیته های ستاد سفرهای نوروزی این منطقه عنوان کرد و گفت: در این جلسه بر نصب برچسب قیمت روی کالا، استفاده از توان بخش خصوصی و سایر دستگاه های استان در اجرای برنامه ها، اصلاح آنتن دهی تلفن همراه، جلوگیری از اجاره کاشانه مهمان ها توسط بنگاه ها تاکید شد.

وی افزود: ارایه بسته های فرهنگی به راننده های متخلف توسط راهنمایی و رانندگی، اطلاع رسانی 24 ساعته توسط راهنمایان گردشگری، فعالیت مجزای کمیته نظارت و تنظیم بازار، تهیه و ارایه لباس یکدست برای 30 نانوایی فعال، برگزاری جلسه توجیهی قبل از نوروز برای رانندگان و اصناف فعال، تعیین قیمت کارشناسی کاشانه مهمان ها تا نیمه اول اسفند، معرفی نماینده حوزه بهداشت، سلامت و محیط زیست در مرکز نوردوز، پیگیری ابلاغ و اجرای شیوه نامه جلوگیری از بکارگیری نام های بیگانه در بازار از دیگر مصوبه های سومین جلسه ستاد سفرهای نوروزی ارس می باشد.

 

برچسب ها : ارس, نوروز, ستاد
لینک کوتاه :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار

انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج