رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويي به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس:

رسیدگی فوری به شکایات گردشگران نوروزی ارس

رسیدگی فوری به شکایات گردشگران نوروزی ارس

کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از 27 اسفند آغاز به کار کرده است و تا به امروز بالغ بر 30 شکایت تلفنی و مکتوب به این کمیته واصل شده است

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از رسیدگی فوری به شکایات گردشگران نوروزی ارس خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، میرحسین موسوی گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از 27 اسفند آغاز به کار کرده است و تا به امروز بالغ بر 30 شکایت تلفنی و مکتوب به این کمیته واصل شده است. 
وی افزود: بیشتر از 90 درصد شکایات گردشگران به صورت فوری بررسی شده و نتیجه به شاکی گزارش شده است. برخی از موارد نیز که نیاز به بررسی بیشتر داشته است به دستگاه های مربوطه ارجاع شده و در دست اقدام قرار دارد. 
موسوی تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و گردشگران، اجرای هرچه با شکوه تر برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروزی و ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران از اهداف فعالیت این ستاد است. 
وی تصریح کرد: کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويی به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس با تنظیم برنامه های نظارتی خود در سه مرحله، قبل از آغاز رسمی برنامه های ستاد، حین اجرای برنامه های ستاد و بعد از اجرا یا اتمام برنامه های ستاد، فعالیت می کند. 
رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و پاسخگويي به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر ارس در پایان عنوان کرد: گردشگران نوروزی منطقه آزاد ارس می توانند از طریق پل ارتباطی این کمیته، هر گونه شکایت خود را به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 04131351551 در میان بگذارند.

لینک کوتاه :

آرشیو اخبار

انتخاب رنگ:
عرض اسکین:
پترن زمینه:
ستون های مگا منو:
گزینه جستجو: خروج