منوی دستیابی
کنتراست رنگ
اندازه متن
برجسته کردن مطالب
بزرگنمایی
شنبه, 03 خرداد 1404

جستجو
مهم ترین اخبار سازمان منطقه آزاد ارس :
هویت برند ارس، پویایی، شادابی و توسعه است

هویت برند ارس، پویایی، شادابی و توسعه است

معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هویت برند ارس را پویایی، شادابی و توسعه عنوان کرد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدرضا رستمی گفت: برند ارس باید این منطقه را به عنوان مقصدی برای کار و زندگی، تحصیل و حضور نخبگان، گردشگری، تجارت و سرمایه گذاری به عموم مردم معرفی کند.
وی افزود: تهیه برنامه پایان کار برندینگ نیست، بلکه نوعی راهنما برای رسیدن به نتایج مورد نظر است.
رستمی با بیان اینکه برندینگ ارس نیازمند کار همگانی در سطوح مختلف جامعه است، خاطرنشان کرد: برای رشد برند ارس باید دست به دست هم داده و شکل گیری برند با تلاش همگانی امکانپذیر می شود.
وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد تولید کننده و صادرکننده محصول هستند، گفت: برندینگ ارس با برندهای کالاهای تولید شده باید هماهنگ باشد تا این دو تکمیل کننده هم شوند.

رستمی در پایان گفت: منطقه آزاد ارس در دوره مدیریت کنونی بهترین عملکرد را از نظر شاخصه های اقتصاد مقاومتی داشته است و اقدامات صورت گرفته در این حوزه شایسته تقدیر است.
نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.

برچسب:
ارس مناطق آزاد برندینگدبیرخانه مناطق آزاد
http://arasfz.ir/news/id/8703
:لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پوستر و اینفوگرافی

رویدادها

مشاهده همه
09 اردیبهشت 1404
مدیرعامل منطقه آزاد ارس خبرداد؛

«ارس» دروازه توسعه روابط اقتصادی ایران و آذربایجان

08 اردیبهشت 1404
رئیس‌جمهور عازم جمهوری آذربایجان شد؛

همراهی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل منطقه آزاد ارس با دکتر پزشکیان

28 فروردین 1404
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

امنیت اصلی ترین رکن برای رشد و توسعه اقتصادی است

یادداشت و گزارش ها

مشاهده همه